زندگی سگ و گربه

ظرف غذاخوری اتوماتیک تایمردار و خودکار گربه و سگ چیست؟

غذاخوری اتوماتیک گربه و سگ چیست؟

ظرف غذاخوری یا تغذیه اتوماتیک (خودکار) حیوانات خانگی سگ و گربه چیست؟
سگ و گربه با تغذیه خودکار غذا می خورد یعنی ظرف غذاخوری اتوماتیک تایمرداری است که گربه و سگ در زمان های مشخص با قابلیت تغییر از قبل با پیمانه های تعبیه شده در اندازه مختلف برای حیوان غذا میریزد- پت و حیوان خانگی شما مانند گربه و سگ شما بصورت اتوماتیک در فواصل و زمانهای مختلف با حضور شما و یا بدون حضور شما در ظرفش غذا ریخته میشود.
غذاخوری اتوماتیک خودکار حیوانات خانگی دستگاه های تغذیه از پیش برنامه ریزی شده ای هستند که به سرپرست حیوانات خانگی کمک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که حیوانات خانگی آنها هر روز وعده های غذایی از پیش تعیین شده را در همان زمان دریافت می کنند. این نوع فیدرها می توانند با کاهش تغذیه بیش از حد به کنترل وزن کمک کنند و همچنین می توانند به جلوگیری از بیدار شدن زود هنگام صبح به دلیل گرسنگی حیوان خانگی شما کمک کنند.

دکتر میشل برچ، دامپزشک، توضیح می‌دهد: «تغذیه اتوماتیک حیوانات خانگی به والدین حیوان خانگی اجازه می‌دهد بعداً کار کنند یا برنامه‌ریزی سفر بدون احساس گناه انجام دهند، برنامه غذایی حیوان خانگی‌شان ممکن است ثابت بماند.» حفظ ساعت غذای سگ یا گربه در حین سفر می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.
به گفته دکتر سارا ووتن، دامپزشک حیوانات کوچک، تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی نیز می تواند راهی عالی برای اطمینان از اینکه حیوان خانگی شما هر روز و در همان زمان، مقدار مناسب غذا را دریافت می کند، بدون نیاز به انسان برای پر کردن غذای حیوانات خانگی باشد. کاسه یا به اندازه گیری های سریع تکیه کنید. این می تواند یک راه حل عالی برای والدین حیوان خانگی و دوستان پشمالوی آنها باشد، که ممکن است ترجیح دهند در طول روز از وعده های غذایی کوچک معمولی استفاده کنند.

 

خرید تغذیه خودکار حیوانات خانگی: به دنبال چه چیزی باشید
زن با استفاده از تلفن هوشمند خود در حالی که گربه دوست داشتنی ناز خود را که در آشپزخانه خانه روی زمین نشسته است، نوازش می کند

تعداد زیادی تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی در بازار وجود دارد و همه آنها ویژگی های متفاوتی دارند که والدین حیوانات خانگی دوست دارند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید یک تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی در نظر بگیرید:
اندازه و ذخیره سازی: اگر چندین حیوان خانگی گربه یا سگ بزرگتر دارید، به یک تغذیه بزرگتر نیاز دارید. برخی از فیدرها دارای کاسه های متعدد برای چندین حیوان خانگی هستند. کیسه های نگهدارنده و خشک کننده هوا که به جلوگیری از رطوبت کمک می کند، غذا را برای مدت طولانی تری تازه تر نگه می دارد. برخی از باتری ها تغذیه می شوند، برخی از آنها به برق متصل می شوند.
خواه غذای کنسرو شده، غذای خشک، غذای خام یا ترکیبی از آنها را تغذیه می کنید: برخی از فیدرها فقط با غذای خشک بهترین کار را دارند، برخی دیگر برای نگهداری بخش هایی از غذای خام یا کنسرو شده در یخچال نگهداری می شوند.
تمیز کردن غذا خوری اتوماتیک یا فیدر چقدر آسان است: بسیاری از فیدرها گوشه ها و سوراخ های زیادی دارند که ورود به آن ها دشوار است. به دنبال فیدری باشید که به راحتی قابل شستشو باشد – یا بهتر است بگوییم که مناسب ماشین ظرفشویی است.
ووتن توضیح می‌دهد: «اگر چندین حیوان خانگی با نیازهای غذایی متفاوت دارید، می‌توانید تغذیه‌کننده‌ای تهیه کنید که فقط توسط حیوانی که قلاده یا میکروچیپ مناسبی دارد باز می‌شود». علاوه بر این، اگر حیوان خانگی دارید که برای کاهش وزن به اندازه خاصی نیاز دارد، این فناوری می تواند از پرخوری آن گربه جلوگیری کند.
بهترین تغذیه خودکار حیوانات خانگی: برنده کلی
انتخاب ما: تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی ایرانی برند فینکی Finky
در فینکی خرید کنید

تغذیه کننده و غذاخوری اتوماتیک سگ و گربه خودکار حیوانات خانگی فینکی finky یکی از تغذیه کننده های خودکار حیوانات خانگی مورد علاقه ما با قیمت ارزان و مناسب در حال حاضر در بازار است. نه تنها در مقایسه با سایر فیدرهای موجود کاملاً مقرون به صرفه است، بلکه بسیار قابل اعتماد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *