اطلاعات و مراقبت از دستگاه

شرایط و ضوابط! شرایط تعویض، مرجوعی، خدمات پس از فروش و یدکی آبخوری اتوماتیک

شرایط و ضوابط! شرایط تعویض، مرجوعی و خدمات پس از فروش به شرح ذیل میباشد که در صورت خرید شما آن را قبول کرده اید:

 

  • شرایط تعویض:

 

  1. فینکی وظیفه دارد در صورت داشتن هرگونه عیب ظاهری و خرابی در موتور و یا نشتی در دستگاه نسبت به جمع آوری رایگان آن با هماهنگی و در سریعترین زمان اقدام و پس از برطرف کردن مشکلات دستگاه صحیح را تحویل مشتری  دهد.
  2.  شرایط تعویض دستگاه ها معیوب به مدت 1 هفته پس از خرید میباشد و فینکی پس از این تاریخ هیچ و عدم پیگیری خریدار هیچگونه مسئولیتی در زمینه تعویض و بر طرف مشکلات ناشی از خریابی دستگاه ندارد.

 

  • شرایط مرجوعی کالا: (دستگاه بصورت پک و در کارتن درب بسته تحویل شما میگردد):

 

  1. مرجوع قبل از باز کردن درب کارتن بصورت رایگان و با هماهنگی شما انجام و جمع آوری صورت میگردد.
  2. مرجوع پس از باز شدن درب کارتن 5 درصد از مبلغ کسر میگردد.
  3. مرجوع در صورت استفاده و روشن شدن دستگاه مرجوعی با کسر مبلغ 15 درصد انجام میگردد.
  4. مرجوع کالا پس از گذشت ۱ هفته از خرید امکان پذیر نمیباشد.

 

  • شرایط خدمات پس از فروش و یدکی:

 

  1. دستگاه های آبخوری اتوماتیکی سگ و گربه فینکی از قطعات مختلفی تشکیل شده است. گروه صنعتی Finky حداقل ۲ سال ضمانت میکند که در صورت نیاز به قطعات یدکی شما میتوانید آنها را از بخش بازرگانی و فروش تهیه و خریداری نمایید. این اقلام یدکی شامل: موتور دستگاه – انواع فیلتر تصفیه آب دستگاه و انواع پایه های دستگاه و انواع کلید قطع و وصل و سیم برق است.

آبخوری اتوماتیک سگ و گربه و حیوانات خانگی فینکی

حیوان خانگی علاوه بر غذا ، نیازمند لوازم جانبی مختلفی نیز هستند. فینکی در تلاش است این دسته لوازم جانبی برای سگ و گربه را تولید و روانه بازار نماید.

آبخوری اتوماتیک سگ و گربه جدیدترین دستگاه آبخوری هوشمند است. آبخوری هوشمند حیوان خانگی فینکی یا یک توزیع کننده آب خانگی برای حیوان خانگی. از ویژگی های فینکی آن می توان به: فیلتراسیون آب ، آب در گردش و جذب موثر ناخالصی ها اشاره کرد.

طراحی به روز

آبخوری حیوان خانگی finky دارای طراحی ثبت اختراع ، ساختار مینیمالیستی و  “سینک” آن ساده و زیبا به نظر می رسد و تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است. مثل تمیز کردن یک کاسه شیر خواهد بود.

آبی تازه و تمیز

این دستگاه پخش کننده هوشمند آب حیوانات خانگی می تواند منبع را با استفاده از یک جریان آب در گردش شبیه سازی کند. آب جاری ، دقیقاً مانند طبیعت سرشار از اکسیژن است ، طبیعت حیوان را راضی می کند و علاقه اش به نوشیدن آب را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، آبخوری هوشمند حیوان خانگی فینکی finky از فیلترهای اسفنج درجه یک فیلتراسیون عمقی بسیار کارآمد استفاده می کند که ناخالصی هایی مانند ذرات ریز ، مو ، کلر باقیمانده ، یون های کلسیم و منیزیم را که می توانند باعث سنگ کلیه شوند ، به دام می اندازد. علاوه بر این ، آب نیز نرم می شود.

آبخوری با کارایی بالا

این دستگاه با گردش مداوم آب – شبیه سازی منبع طبیعی آب را فراهم می کند. آب موجود در مخزن را از سیستم تصفیه عبور می کند. ظرفیت مخزن آب نزدیک به 2 لیتر است.

مناسب حیوان خانگی شما

این مدل با سطح صدای کم کار می کند ، بنابراین مزاحم شما و حیوانات خانگی شما نمی شود.

ظرفیت آب نزدیک به 2 لیتر که می تواند مصرف آب گربه بالغ را برای حدود 47 روز تأمین کند * ، حتی اگر شما به مسافرت کوتاه بروید ، آب تازه به طور مداوم برای حیوان خانگی تان تأمین می شود. در صورت خروج از خانه بهتر است یک ظرف آب ساده دیگر در منزل داشته باشید.

داده های آزمایش بر اساس گربه بزرگسال 5 کیلوگرمی در حدود 200 میلی لیتر در روز نوشیدن محاسبه می شود و آب آشامیدنی تجمعی در 7 روز حدود 1400 میلی لیتر است. در استفاده واقعی ، ممکن است به دلیل تغییر در محیط هدف یا تفاوت در نوع حیوان خانگی ، سن ، سلامتی و عادات ، خطاهایی وجود داشته باشد. این آبخوری مناسب نژادهای سگ بزرگسال با قد شانه زیر 40 سانتی متر است.

دستورالعمل تمیزکردن فیلتر آبخوری فینکی سگ و گربه

1: ابتدا فیلتر را به مدت 2 دقیقه در آب تمیز خیس کنید
2: فیلتر را در شیار عنصر فیلتر که لوله اب است نصب کنید
3: درپوش بالایی را دوباره در مخزن ذخیره آب قرار دهید

دستورالعمل تعویض مجموعه پمپ آبخوری فینکی سگ و گربه

در صورت خرابی پمپ فقط کافی است با بخش پشتیبانی تماس گرفته دستگاه را تحویل و پمپ قدیمی با پمپ جدید برای شما تعویض و نصب گردد.

دستورالعمل تعویض لوله آب آبخوری فینکی سگ و گربه

لوله هدایت آب می تواند بین پمپ آب و پوشش بالا نصب و متصل شود.

توصیه می شود هر ماه یک بار عنصر فیلتر و مجموعه فیلتر پمپ را تغییر دهید
توصیه می شود لوله آب هر دو ماه تعویض شود

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “شرایط و ضوابط! شرایط تعویض، مرجوعی، خدمات پس از فروش و یدکی آبخوری اتوماتیک

  1. صحرا مددی گفت:

    این آبخوری ها عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *