زندگی سگ و گربه

مزایای داشتن آبخوری اتوماتیک گربه و سگ

مزایای داشتن آبخوری اتوماتیک گربه و سگ فینکی

 

مزایای داشتن آبخوری گربه وسگ

اگر نگران این هستید که سگ و گربه‌ شما آب کافی نداشته باشد، راه‌حل‌های آماده‌ای وجود دارد که می‌تواند او را وادار کند مقدار مورد نیاز H2O مورد نیاز خود را بنوشد. آب برای گربه ها و سگ ها بسیار مهم است، و در حالی که آنها می توانند مقداری آب از غذایی که می خورند دریافت کنند، هنوز هم وجود آب شیرین در اطراف حیوان خانگی شما بسیار مهم است. داشتن آبخوری فینکی  راهی خوب برای تشویق گربه و سگ شما به نوشیدن آب است.

نشانه های کم آبی در سگ ها و گربه ها باید در همه جا مورد توجه صاحبان حیوانات خانگی قرار گیرد. این به شدت پیشرفت بیماری و عوارض جانبی آن را کاهش می دهد. برخی از بیماری‌ها مانند عفونت‌های دستگاه ادراری، بیماری کلیوی و نارسایی کلیوی اغلب گربه‌هایی را که دچار کم‌آبی هستند، آزار می‌دهند.

از این رو، صاحبان گربه و سگ باید کنترل مصرف آب گربه و سگ خود را در دست بگیرند. حتی اگر مشغاه شما زیاد است، اگر نگران مصرف آب گربه خود هستید، باید کاری را که لازم است انجام دهید تا او به اندازه کافی آب بخورد.

اگر متوجه شدید، گربه‌ها به‌ویژه جذب آب خروجی از شیر آب می‌شوند. آنها در مقایسه با آب در ظرف یا کاسه بیشتر جذب این می شوند. با این حال، توصیه نمی شود که اجازه دهید آب در تمام طول روز از شیر آب تراوش کند.

از این رو فینکی آب گوارا و در جریان برای سگ و گربه ایجاد میکند. وجود یک آبخوری فیلتردار  آب نوشیدنی سگ و گربه شما را  تضمین می کند که حیوان خانگی دوست داشتنی شما کاملا هیدراته می شود و از بیماری های مربوط به هیدراتاسیون جلوگیری می کند. احتمال کم آبی بدن گربه را کاهش می دهد و از ملاقات ناگهانی با دامپزشکی گربه جلوگیری می کند.

گربه در سلامت کامل خواهد بود و همچنین از نوشیدن یک منبع ثابت H2O تازه، تمیز و خنک قدردانی خواهد کرد. این دستگاه خاص به دلیل عملکردهای سودمند خود صاحبان گربه و حیوانات خانگی آنها را خوشحال کرده است.

آبخوری اتوماتیک گربه مزایای زیادی دارد. برای شروع، آبی که روی دستگاه چکه می‌کند، طعم بهتر و بهتری نسبت به آبی دارد که روزها در یک کاسه یا ظرف نگهداری شده است.

علاوه بر این، آب از آلاینده‌ها و بوها پاک نگه داشته می‌شود، بنابراین آبی که گربه شما دریافت می‌کند به طور مکرر دوباره اکسیژن می‌شود تا کیفیت آب بهتر و قابل اعتمادی داشته باشد.

همچنین، جریان مداوم آب شیرین در فیدر آب خودکار، گربه ها را تسهیل می کند تا سهم خود را بیشتر و بیشتر بنوشند. این اغلب منجر به بهبود مصرف آب و میزان سلامتی گربه می شود. با داشتن آبنمای گربه در اطراف، نوشیدن آب به عادت گربه‌سانان تبدیل می‌شود.

اگر هنوز فکر می کنید که داشتن این وسیله مفید در اطراف ضروری نیست، فقط به وسایل نظافت و غذایی که برای حیوان خانگی خود سرمایه گذاری می کنید فکر کنید. آب 70 درصد بدن گربه را درست مانند انسان تشکیل می دهد.

مطمئن باشید که می توانید به جای آبی که مدت زیادی در یک کاسه مانده است، آب تازه برای گربه خود تهیه کنید. آبنمای فیلتر آب گربه انرژی زیادی مصرف نمی کند و ولتاژ فوق العاده پایین منجر به افزایش قبض برق نمی شود.

داشتن یک آبخوری اتوماتیک برای گربه شما را مجبور نمی کند که آب شیر را چکه کند یا هر روز ظرف آب گربه را تعویض کنید. این دستگاه به ویژه برای صاحبان گربه که اغلب مشغول هستند یا همیشه در سفر هستند توصیه می شود.

این دستگاه همچنین گربه ها را به بازیگوشی تشویق می کند. گربه ها در طبیعت شکارچی هستند و متوجه خواهید شد که همیشه حیوانات کوچک و وسایل متحرک را تعقیب می کنند.

صاحبان گربه و سگ ها نگران این نخواهند بود که دستگاه دارای تعمیر و نگهداری بالا باشد. آبخوری فیلتر دار فینکی آب واحد تعمیرات و پشتیبانی دارد. فیلتر موجود در آبخوری باکتری ها، گرد و غبار و سایر انواع آلودگی ها را از کاسه آب پاک می کند. آب تمیز و تازه را بدون نیاز به تعویض هر روز ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *